Pensyarah Minta Tubuh

Pensyarah yang bernafsu, tak kira ada peluang jer nak rembat…inilah yang berlaku pada zaman hari ini. Hati hati semua para siswi kalau nak hantar tugasan ke bilik pensyarah lelaki, jangan pergi sorang sorang. Ajak lah kawan kawan sekali, pergi ramai ramai. Kita tak tahu benda macam nie boleh juga berlaku pada kita.

Pensyarah Cabul Siswi

Pensyarah minta tubuh, pensyarah gahirah cabul siswi itulah tajuk berita tersebut kat metro. Mujur budak perempuan tu berani melawan kalau tak, tak tahu apa nak jadi. Faham faham je la kan. Kalau siswi tu tak melawan perkara lebih dasat akan berlaku. Pensyarah tu dikatakan minta siswi tersebut untuk buat aksi ringan ringan untuk nak bagi lulus subjek yang dia ajar. Kalau macam tu senang lah, tak payah belajar rajin rajin, bagi tubuh lulus periksa. Uiks…

Mak bapak tak ajar buat macam tu, pergi belajar betul betul la. Dah perabih duit banyak, buat pinjaman lagi. Jangan sia siakn harapan orang tua anda. So kepada siswi siswi kalau nak jumpa dengan pensyarah lelaki elok pergi ramai ramai dan satu lagi pakaian tu jangan pakai ketat ketat yang boleh naikkan nafsu. Itu saja pesan dari saya. Malang tak berbau. Pensyarah tu pun dapat malu sebab budak tu buat report polis…Tahniah..

Incoming search terms:

  • main dengan pensyarah
  • gahirah
  • pensyarah ajak main
  • skandal pensyarah
  • main dengan pensyarah muda
  • main pensyarah
  • pendyarah izni cabul